One day

 
One day baby, we'll be old 
Oh baby, we'll be old 
And think of all the stories that we could have told 
 

Största önskan nu:
Att tiden gick att stoppa så att livet inte sprang iväg, att jag vann så mycket pengar att jag resten av livet kunde leva samma standard som idag men att jag kunde göra vad jag ville utan att behöva tänka på plugg/jobb utan istället gå roliga kurser och volontära bara för att jag vill. Att jag med mina vunna pengar skulle bjuda med mig skönt folk till en fin strand, till ett skönt litet ställe med soft musik. Borra ner fötterna i sanden, titta mig runt omkring på alla fina människor, känna värmen och kärleken i luften. Skåla och dansa tillsammans i sanden för att sen gå genom natten hand i hand. Jag vill, jag vill jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback