I hear stories of your smile

 
Dagens tjatlåt. Jag upptäckte den på riktigt idag och jag vet inte huuur många gånger jag lyssnat på den nu. 
 
Igår var jag ute och drack med min grupp, det är nog världens härligaste och skönaste grupp. Arbetsmässigt är vi kanske inte de starkaste haha, men fan vad jag trivs med dem. Är lite kär i min grupp. Kommer få seperationsångest när vi inte är tillsammans längre haha. 
 
Alla möjliga diskussioner kom upp igår. Jag vet vilka som skulle välja att suga av sin pappa framför att slicka sin mamma, jag vet vilka som skulle dricka en kopp med svett framför en kopp med mensblod och jag vet vilka som skulle välja att behålla en miljon själva framför att skänka en miljon till en fattig by. Största delen av kvällen gick dock åt till en massa djupa saker om livet, sex, kärlek och förhållanden. Så sjukt mycket intressant som finns att veta om varandra, så sjukt olika inställningar , så olika tankar, så många olika orosmoment samtidigt som jag känner igen mig på olika plan i de andras tankar/känslor/ångest. Det är coolt, det blir lixom så tydligt att man inte är ensam om det som man ibland går och tänker på eller oroar sig för. För att inte snacka om när man får veta vad folk har i "bagaget" av allt som har skett i deras liv, oavsett om det är bra eller dåliga saker får man en helt annan bild av personen, en mer verklig bild på något sätt. Ännu roligare blir det när en i gruppen är nitton och en i gruppen är tjugonio och man får höra deras olika syn på livet och problem. Ja herregud vilken trevlig, djup, rolig, intressant och najs kväll det var igår! Love!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback