Trettiotre grader på balkongen och årets första dopp

Haha så gick det och blev sommar igår, skulle dock inte bli förvånad om det gick och blev höst nästa vecka igen haha. Men men, den här veckan är det i alla fall vaaarmt!
De senaste dagarna har inneburit ganska mycket chill, grillning hos en i klassen, två timmars nattligt prat med Sandra om allt och inget, varit på picknickkalas för Lii, kinamat på balkongen, tagit ner alla shorts från vinden (kommer säkert dock använda samma två par som alltid haha), plugg i parken under ett träd (herregud vad härligt det är att ha en park rakt utanför grinden här, hade jag inte en tanke på i vintras när jag flyttade in), mys i Tygan med grillning, doften av solkräm, kubbspel, vara i laget som förlora i kubb, ätit mjukglass, försökt rädda en liten kille från att tappa sin mjukglass - dåligt resultat, kastat boll, fått sand i skorna, tagit ett spontant "första året dopp" (21/6 dokumentation. 12 dagar tidigare än förra året) med Emelie i underkläderna (kan inte ens kallas dopp, för vi var säkert i närmre 10 min. Inte illa), ätit frukot på St:knuts torg gått och låtsas att vi var utomlands eftersom det i värmen luktade exakt lika dant.
.
.
Nu ser jag fram mot morgondagens grillande :)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback