Hejsan hoppsan lillebror!

En stycke tabbe. Det som inte göras skall, gjordes!
Lite onödig tankeverksamhet som följd! Men de kunde ha varit värre. Mycket värre!
Ajabaja!
.
Ny vecka. Jadå!
Vad skall komma?
Idag- Duscha för jag håller på att frysa ihjäl!
- Skriva en reflektion
- Skita i "ångesten" om min broschyr och låta den vara eller göra om framsidan
- Skriva vårt mötesprotokoll
- Tentaplugga
Tilläggas kan göras att jag varit i skolan sen klockan åtta med. Ska det kännas att det är måndag kanske?
När klockan slår nio dock. DÅ har jag en anledning på riktigt att inte plugga. Den riktiga anledningen heter att Robin slutar jobba och kommer då att infinna sig i min soffa. Det innebär en varm människa och mys! Tycker klockan kan slå nio så att plugget är puts väck. Börjar jag dock plugga effektivt nu så kommer jag ha fått gjort sjukt mycket idag. Det hade varit något! Igår hade jag riktigt effektivt pluggande i tre timmar, helt galet. Trodde att det var en annan människa som hoppat in i min kropp. Speciellt eftersom jag i princip fattade allt som jag läste dessa tre timmar. Kanske därför jag idag känner ännu starkare att jag borde slippa eftersom jag var så duktig igår. Inget bra peppingtänk!
.
Igår var jag hemma i Tygan!
Det bästa var att det inte finns någon säng för tillfället så att jag fick ligga fnittrandes i en sovsäck på madrass i Sandras rum och känna mig som att jag var typ tio år. Det var mys!
.
Tog igår fel på Broby i Skåne och Sunne i Värmland. Inte bra. Varför döper man en skola till Broby Grafiska om den inte ligger i Broby. Speciellt lätt blir det att ta fel om någon svarar en att det är Broby som gäller då. Svara att det är Sunne/Värmland då för helsike!
.
Äe om man skulle duscha och bli varm och sen plugga...
Jaaaa Jiiiiiipyyyyyyyyyyyyyyy =) Kan vara värt att testa det där med positivt tänkande kanske?!
.
Tjingpling!
.
Ps, Jag tror förövrigt att det kan bli en riktigt trevlans, lattjo och mys sommar!
Både Emelie och Pära har dessutom hittat hem till Malmö då igen. Löve!
Den ska bli händelserik har jag bestämt! Vilket i och för sig förra med var, men kanske ännu lite mer!
Inte för jag vet ett skit än vad som kommer att hända men ändå! Jag har en stor önskan dock, och det är att paddla med trevligt folk och mysiga övernattningar! Har gått och tänkt på det i flera dagar. Sen är jag nog lite sugen på att bila lite med. Fråga mig inte varför!
Nä, den där duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback