Projekt: bli trötter!

Ja nu ska jag försöka bli trötter här!

På tv går det nästan bara mördarfilmer och andra läskigheter och sånt har jag i princip slutat upp med att se sen det blev till att bo själv. Ser noll vits med det när det resulterar i att kolla under sängen en miljon gånger och öppna ögonen varannan minut. Typ!

Vet fasiken inte ens när jag såg en läskig film senast. Sandra tyckte jag gick för långt när jag nästan inte ens ville se en "wallander-aktig" film som lät läskigare än vanligt. Och ja, det kan man ju tycka haha.

Jag kan ibland förbanna bilder från skräckfilmer som jag av någon jävla anledning tvunget ska ha sett någon gång. Där bilderna sitter kvar i huvudet. Halvtrevligt detdär alltså!

Vad i helsike är det föresten som gör att det är mindre läskigt för att någon sover bredvid en egentligen? Händer det något så lär det hända fast att här någon annan liksom. Men ändå. Det är automatiskt inte lika läskigt av någon anledning.
Dock tycker faktiskt att jag klarar det bra för det mesta ändå må jag sääga. Just nu föredrar jag dock som det var igår. En stycke Robin i sängen och en stycke Sandra på soffan. Då var det inte läskigt för fem ören!

Dagens tabbe:
- Att stå helt påklädd och klar att gå och inse att lektionen som jag gått upp hyfsat tidigt för inte existerar och att jag börjar om mer än tre timmar!
Dagens trevliga:
- Att åka och spendera dem tre timmarna på bo01 med vaniljlatte och mys!
- Att ha Carro och Johanna här på kvällsmys!
- Att städa med balkongdörren uppe och lyssna på massa glad musik!

Nu börjar jag faktiskt bli lite trött här. Skönt!!
Godnatter :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback