Love

Amsterdam var riktigt fint och najs :)!!
Förutom det de senaste dagarna har jag försökt mig på två olika utflykter.
Den första med Robin igår när vi skulle till en mysig sjö men som slutade med att vi satt på gräsmattan utanför hans hus och käka vår mat. Den andra med Sandra idag när vi skulle till Båstad men hamnade i Lund. Utflykterna hämnas på mig av någon okänd anledning. Inte okey alls. Som tur var mysiga dagar ändå med mysiga människor.
.
Imorgon frukostdejt med Sara och middagsdejt med Emelie. Det borde ju inte kunna gå fel, tycker man...
Nu ikväll har jag haft träff med sängen, choklad och en film på Sandras dator. Sjukt najs och inget gick fel.
.
Jag har varit extremt trött de sista dagarna och vet inte hur många timmars sömn jag har snittat de senaste dygnen. Men är jag trött nu när jag vill sova? Svar: Nej
.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback