Fin helg

Imorgon börjar jag jobba, lite söndagsångest på det. Dock blir de en riktig mjukstart med endast tre arbetsdagar som sen följs av två veckors semester. Efter det kan jag få ångest på riktigt. Ser inte fram emot måndag-fredags veckor med att gå upp sex varje dag. Samtidigt har jag bestämt mig för att inte tjura för mycket haha, då kommer det bli olidligt. Hej pengar säger jag bara. Och hej tänka att jag vill åka iväg några veckor till värmen i vinter, tänka kan man ju allt...

Har iaf varit en riktigt fin och mys helg innehållande alldeles för mycket av det goda i magen.
Grillning i Tygan, film med Sandra och en en massa kräng, springa i trappor hos Pära och bära ner saker, stan med Robin följt av ännu mer gott grillat, följt med bio och en massa godis. Godis till frukost idag, gjorde klart den sista uppgiften till skolan och skicka in den, fika med skoltöserna och nu har jag fått för mig att jag ska städa garderoben. Känner jag mig själv rätt så kommer jag inse när jag dragit ut alla kläderna att jag inte alls känner för att göra de haha.

Låter ganska glassigt när man tänker att man har sommarlov en fjärdedel av året!

image description

Tjing!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback