Leva mitt i veckan

Jag längtar tills skolan börjar. När skolan börjar kommer jag sakna att slippa plugga. 
Dock kommer jag nog inte att längta och räkna ner lika extremt mycket efter att det ska bli helg som jag gör nu. Förra veckan var sjukt bra och sjukt dryg. Sjukt dryg för att det var extremt mycket på jobb och sjukt bra för att det hände en massa trevliga saker fast att det var en jobbvecka. 
 
Massa ost och vindruvskräng med Pära och Andreas på Bo01. Solnedgång, kvällsdopp och pannkaksätande på stranden med Robin. Middag hemma hos farmor med en massa prat om livet, kärlek, förhållande och killar som vi typ alltid kommer in på när jag och Sandra är hos farmor haha. En lång varm kväll på balkongen med Sandra. Kvällsfika, solnedgång och kasta macka med familjen i Klagshamn. En liten spenderartur i stan. Tjugofemårskalas för Fredrik. Fika och en massa massa mys med Robin. För mycket godis och utomhusteater i regnet med massa skratt. 
 
 
 
 
 

Jädra dryga understrukna text?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback