Kvällen

- Det är förmodligen sista natten innan det är dags att bo i lägenheten. Det känns helt vrickat måste jag säga. Hujeda mig haha. Hur ska detta gå haha?
- Jag har köpt en massa blommor idag. Annars hade jag inte kunnat bo där. Det hade varit omöjligt att trivas utan.
- Jag vill ta bort all ledsamhet i en människa!!
- Jag upptäckte ikväll att det var ganska mycket kvar att packa ihop.
- Jag undrar hur mycket jag kommer nojja mig första gången jag sover utan sällskap och utan att vara full!
- Telefonförsäljningstyperna på mobilia är dryga. Förstår inte hur dem typ alltid kan ha folk runt sig. Okey, kanske. Det är bara unga hyfsat snygga killar som står där. Och det är oftast kvinnliga typer som står runt dem.
- Jag har svårt att gå och lägga mig fast att jag är skittrött bara för att jag hitta massa ny musik att lyssna på.
- Popcornskal mellan tänderna!
- För alltid?
- Jag ska snart besöka Umeå för första gången.
- Snart startar en liten utmaning.
- Tänk all bra musik som finns som man aldrig kommer att höra.
- Jag undrar om man hade kunnat skrika som man ville om man blev sjukt rädd eller om skriket fastnar i halsen som i drömmar.
- Tycker det är jäkligt fantastiskt att saker som i mina ögon&öron låter och ser bra ut kan se och låta för jäävligt i någon annans och tvärt om. Coolt. Och sjukt underligt.
- Idéer är underbara. Det finns så galet mycket idéer bland folk har jag kommit fram till den sista tiden. Jag älskar det. Jag är på jakt efter den bästa idéboken!
- Sov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback