I brist på motivation att plocka ihop!

Idag trodde jag seriöst att jag skulle somna när jag gick på stan. Fyra timmar var tydligen lite för lite att sova på en natt. Helt död idag!

Sjukt irriterande när man går och letar efter saker som man vet exakt hur man vill att de ska vara men inte hittar det någonstans. Krokar till hallen och gardiner som är längre än vanligt standardmått, vaaar äääär niii? Hoohoo? Jag tar upp återupptar jakten imorgon!

Helg var det ja! Känns hum, inte som det riktigt. Middag och flygning står på schemat. Scary!! Och lägenhetsmojs. Det har nästan blivit vardag nu haha, trevligt vardagsmojs dock. Idag bestod det av målning av en klädkammare och assistans av Lii som helt plötsligt bestämde sig för att komma och umgås. Myys :)!

Det är ganska underligt när man går igenom, packar ner och man kommer till alla fotoalbum. Så jäkla mycket man gjort ändå. Så jädra mycket känslor som finns mellan alla dedära svarta fotopärmarna.
Det finns nästan bara positiva saker med album och foton. Men fasiken inte dedära fotona man ser på sig själv där man vet att man mådde för jävligt. Det är helt stört så mycket känslor man kan komma ihåg till en bild. Låt mig aldrig mer vara så sönder inuti! Samtidigt är det sjukt läskigt att tänka att man säkert kan gå ännu mer sönder. Isch!

Äe om man skulle plocka ihop lite och gå och lägga sig. Yepp :)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback