Happiness

Det har varit så sjukt trevliga, mysiga, underbara och fina dagar den senaste veckan.
Massa trevligheter, mysigheter och jag bara njuter och håller tummarna för att mitt huvud inte ska fuckas upp av några tabletter.
.
Saker att vara glad över idag:
- Sjukt mysig och lång morgon
- Gick en lång runda i solen
- Trevlig fika
- Lite shopping
- Jag kom på att jag hade skorpor hemma
- Apelsinen var sjukt god
- Att jag känner en Mac-nörd som hjålper mig att förstå mig på datorn
- Att jag känner mig hemma i lägenheten
- Vitlök
- Fick för mig att jag hade en skiss kvar att göra tills imorgon, vilket visade sig att jag inte hade
- Fått reda på att jag klarat två av hemtentorna/inlämningarna
- Titta på foton från helgen
- Glädjerus
- Ett sött gamalt par i vänrummet
- Folk som åkte skridskor i solen
.
Mindre bra saker:
- Att det blir sjukt ljust i mitt sovrum
- Att man hör bölande ungar in i mitt sovrum från gården som dagisbarnen är på
- Att en till har blivit skjuten. När fasiken ska det sluta?
- Att jag på någon vänster måste formatera om min externa hårddisk.
.
Sjukt skum känsla i morse. Hade värsta sommarkänslan när jag vaknade.
Solen strålade in, fåglarna kvittrade och barnen skrattade (innan de börja skrika och ha sig).
Jag trodde i princip att jag skulle gå upp, äta frukost på balkongen, smörja in mig med solkräm och cykla till stranden.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback