.

Det var det jullovet det. Känns som jag varit ledig jäkligt länge faktiskt. Tur är väll det eftersom saker gått ett, i ett,i ett, i eeeeett. Kul att tro att man klarat en tenta med bra marginal, sen få reda på att man preciis klara den, men heey ett G är ett G. Imorgon ska jag lämna blodprov för första gången, inget jag jublar över för fem öre. Jag är så jävla trött på min dator att jag funderar på att snåla på något i lägenheten och köpa en ny. Det är trevligt och avslappnande att måla, trotts att man får färg överallt och blir halvt hög. Vissa lärare gillar man direkt från början, vissa av dessa lärarna gillar man inte hälften så mycket efter ett tag. Undra om det kommer att bli någon snökaose denna vintern. Var hittar man coola stora tavlor som inte alla andra har? Jag önskar att jag inte skitit i ett seminarium, då hade jag sluppit gå på uppsamlingstillfälle på fredag. Dock glad att jag bara skitit i ett. PS. det var bussens fel den gången. Min nyckelknippa ser ut att tillhöra en vaktmästare. Jag undrar vad som kommer att finnas om tio år som inte finns idag. Jag vill att onsdag förmiddag ska vara förbi, utan att ha blivit för mycket utfrågad och sågad. Det var sjukt längesen jag köpte kläder kom jag på. Iaf till mig själv. Detta var sjukt tråkigt. Det finns ingen logik i detta alls. Sängen lockan en kvarts miljon gånger mera. Godnatt! Herregud vad skönt det ska bli att sova. Som sagt: Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback