Totalt onödigt


Jadå haha!

Min kyl ser för tillfället ut som jag tänker att en typisk studentkyl eller en ungkarlskyl ser ut.
Den är i princip helt tom förutom typ en burk sylt och en burk med makrill i tomatsås.
Till frukost igår åt jag tre ägg för att de gick ut iförrgår. Världens olyxigaste frukost. Idag åt jag havregrynsgröt utan mjölk, dock med överdrivet mycket sylt. Också en av världens mest olyxigaste frukostar.
Men jag jämnar ut det med att lyxa till den med middag hemma hos andra. Igår jämna jag ut de tre frukostäggen med att först bjudas hem till mormor&morfar för middag, efterrätt(massa glass) och fika (massa kladdkaka). Sen direkt hem till Johanna för middag och efterrätt. Idag jämnar jag ut havregrynsgröt utan mjölk mot god middag och fika hemma i Tygan. Imorgon kan det råka vara så att jag äter middag hemma hos farmor.
Sprida ut middagarna, nää varför ska man göra det..

Igårkväll/natt inbilade jag mig halvt att det var någon som höll på att slipa sig igenom min ytterdörr för att komma in i lägenheten. Ganska scary faktiskt. Men vem fan skulle slipa sig in i min lägenhet?
Man är inte alls lika klok och vis på kvällar och nätter som man är på morgonen och dagen.

Undra hur stor del av dagarna som man är varm och hur stor del som man fryser?!

Pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback