Fredag

Dagens outfit: När jag tänker efter har jag haft tre olika, inte illa (eller illa) för att vara en vanlig dag då det inte handlar om en utgång och man får för sig att byta kläder en miljard gånger. Först när jag vaknade och åkte hem, sen när jag var hemma och när jag var i skolan och sen nu när jag är hemma igen och har dushat Dagens dejt: Therese var här imorse och käka frukost =) Dagens bästa: Att vakna mysigt, att vara glad, att träffa Therese igen, att jag köpte kinamat till middag och det blev två portioner över. Tänk vad mycket man tjänar på att inte vara en kille som vräker i sig, asbra ju haha! En stor måltid blir till tre lagom Dagens sämsta: Skoskav sen igår då jag i princip gick halvt vilse och gick omkring i 45 minuter och typ förfrös mig, att jag kände mig lite halvlost på vår labb idag, att min blomma håller på att vissna, att jag skulle få tummen ur röven och göra en adressändring och sånt jävla mojs men att allt klyddade så att jag inte kom någonstans när jag väl ordnat det jag behövde Dagens asflabb: Hum, inget asflabb idag alltså. Lite kasst faktiskt Dagens skobegär: Jag har inga skobegär. Måste jag svara så svarar jag lika dana röda kängor som Sara har Dagens klickat hem: Det kan hända att jag kommer att klicka hem något från H&M sen Dagens musik: En väldig, väldig blandning Dagens se-fram-emot-datum: Ingen aning Dagens kroppsfixering: Ingen alls. Bara en undran om vågen hos mamma och pappa eller vågen hos doktorn stämmer. Blev sjukt förvånad när jag vägde mig och vågen visade två kilo mindre än vanligt, inte direkt så att jag ätit bättre den senaste tiden, inte alls...var tvungen att väga mig när jag kom till Tygan sen och där visades den vanliga vikten. Skumt. En doktor borde ju ha en våg som funkar tycker man. Måste alltså hitta en tredje våg haha Dagens nedräkning: Just nu räknar jag ner till mys. Det är galet framkallande och farligt! Sen räknar jag ner lite tills jag ska hitta en kökslampa och kuddar som jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback