Tre meningsfulla timmar

Denna dag har haft än så länge elva stycken meningslösa timmar och lite mer än tre meningsfulla timmar. Gillar inte den fördelningen riktigt måste jag erkänna. Jag har inte fått gjort ett skit. Vaknade med huvudvärk, gick upp, duschade, käka lite frukost, tog en huvudvärkstablett, gick och la mig på soffan och sov, vaknade, plugga i typ en halvtimme, tog en huvudvärkstablett till, gick och la mig och sov i sängen, vaknade, kändes bättre i huvudet, åkte hemifrån i några timmar, kom hem, la mig på soffan och kolla på tv massa timmar. Whaat, fan jag har inte gjort ett skit idag.
 
Vi spolar dock tillbaka till där jag åkte hemifrån. Där var lite mer än tre meningsfulla timmar. Tre timmar med Sara på Vapiano med god mat och massa prat. Myspys ♥

Annars då? Jo, jag är trött på att man måste veta vad man vill, hur fan ska man kunna veta vad man vill joooobba med och vad man vill uuuutbilda sig till, dessutom ska man bli skyldig en massa pengar med. Jag är trött på att det ska bli debatt om allt möjligt skit. Va fan, säg negerbulle om du tycker det och skit i att säga negerbulle om du inte tycker det. Skit i att låta din unge kolla på julkalendern om du inte gillar den och låt ungen titta på ett avsnitt av något annat års julkalender som ungen inte har sett istället. Orka debattera i debatt om LCHF-metoden, de som vill käka LCHF, ja gör de och låt de som inte vill slippa. De som inte vill käka LCHF, nä käka då inte de och låt de som vill käka det göra det. Jag fattar inte hur de kan bli så jävla mycket prat och analys av allt. 
 
Igår var jag och Robin och kolla på luciafirandet i Folkets Park, fy fan vad kallt det var. Föredrar Lucian i Tygans kyrka faktiskt. Hum hum hum....Jaha, nu ska man bara försöka att bli trött. Kommer väll ta sin lilla tid när jag sovit galet mycket detta dygn...hum hum förhoppningsvis blir det en trevlans helg. Dags för Hobbit imorgon och på lördag blir de julmys hos Carro. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hum, på söndag va ;)? Kram :)

2012-12-15 @ 07:55:58
Postat av: Lina

Haha ja, söndag menar jag ju :) Lovar att inte våldsgästa dig idag ;)

2012-12-15 @ 12:24:32
Postat av: Carro

Tack Lina, var lite orolig där ;) Ses IDAG :) Ska bli myyyys!!! :D

2012-12-16 @ 08:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback