Onödigt tidsfördriv om mat

Fy fan, jag mår illa. Käkat för mycket choklad och käkat för mycket popcorn. I stunder som denna undrar jag hur i helvete jag kan bli sugen på något och hur jag i natt kunde vara så sugen på mannagrynsgröt? I just denna stund undrar jag hur jag ska kunna käka middag, käka ostar och dricka vin imorgon. 
 
Mat ja, det är så jädrans tråkigt att laga mat. Den enda gången de är kul att laga mat är när man kommer på nått som man verkligen är sugen på och som inte är allt för avancerat. När jag tänker efter kommer jag nog ganska ofta undan med att laga mat, fråga mig inte hur, för så jävla ofta äter jag inte borta. Igår kom jag undan dock och käkade middag hemma hos farmor. 
 
Hade en fin kväll sen med Sandra efter vi varit hos farmor. En kvällspromenad och prat&fjönteri till långt in på natten haha, herregud vad skulle jag göra utan denna människa? Imorgon ska vi till stan och förhopningsvis fixa alla julklappar, ja jo lycka till! Nu tänker jag redan på vad vi ska käka till lunch, hallå!?
 
Herreguuud vad jag är sugen på mys, högst olägligt när någon jobbar natt!
 
Jaha, vad ska man göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback