Kvällar som igår

Det är en kväll som igår som är en av de dära underbara kvällarna. När man sitter med fina vänner och käkar en massa gott och dricker vin samtidigt som man pratar om allt och inget. Man pratar om en massa glatt men också om mindre roliga saker som ligger och gnager och som någonstans behöver komma ut. Första nyårslöftet har vi också avlagt och skålat för, nu ska vi se till att hålla det med. Hade varit sjukt najs och trevlans om det blev av. Ja, jag kan inte annat än att säga att det var en sån kväll igår, en sån kväll som man behöver ibland. Love.
 
Idag har varit slappaste dagen på länge. Halv tre kom vi upp på riktigt, jag var ju lite mer produktiv än en viss annan filur som bara låg i sängen fram tills dess. Jag lyckades åstakomma att gå upp och diska och plocka undan sen igår, fixa ihop lite frukost, hämta datorn och återvända till sängen för att kolla på julkalendern men sen var jag också fast i sängen ett antal timmar till.
 
Kvällen har inte varit mycket mer produktiv, tittat på "Så mycket bättre" och käkat ost med mamma. Älska det programmet! Imorgon blir det pepparkaksbaaaaaaak och kanske ett och annat pepparkakshus, Robin kommer ju dock säkert få för sig att han ska göra ett pepparkaksplan haha. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: synne

love!!!!!

2012-12-09 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback