andradecemberochförstaadvent

Första advent och faktiskt en snöig sådan. Idag borde man bara ha tänt ett ljus. Jag har tänt alla fyra i år! Är helt omöjligt att missa att det snöat ute, dels för att det syns ganska tydligt när man tittar ut men även för att varenda jäkla människa har lagt ut det lite var stans, uppenbarligen har jag med gjort det. 
 
Idag ska vi på julmarknad med Sandra & Henrik, myspys! Lite nostalgi! När vi var små var vi på den julmarknaden varje år. Sen blev man väll stor och slutade med det eller något. Förra året var jag extremt sugen på att gå dit men då var jag sisådär två veckor sen med att komma på det. Men i år så! Först måste jag dock få upp min käre karl från sängen. Jag somnar som en klubbad säl i soffan nästan varje gång vi ses på kvällarna. Det går inte att hejda, jag blir så sjukligt trött att det inte går att vara vaken och Robin fattar inte hur det hela kan gå så jädra snabbt. Därmed är jag mycket piggare på mornarna än vad han är, brukar vara ganska bra på att pigga upp han men idag kan han allt få sova. Jag har det ganska bra här där jag sitter bland alla ljus, snön som faller och julmusiken. Eller ja, julmusiken gick snabbt över till annat. Måste fixa en lista med de låtar som faktiskt är bra och inte all annan skit. Undrar var den listan är som jag hade innan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback