Äntligen

Det kryper i min kropp så mycket som jag vill ta mitt pick och pack och gå hem när jag sitter där på stolen vid skrivbordet och med telefonen ringande ett i ett i ett. Så det är med glädje jag har en ledig lördag och söndag framför mig. Speciellt skönt då en idag har sagt till mig att jag ser trött ut och en annan att jag ser en aning sliten ut. Det piggade dock upp när en kärring blev halvt galen när jag sa till henne att hon skulle lugna ner sig haha. Det finns så mycket folk som är så galet dumma i huvudet. Samtidigt piggar de upp en när vi sitter där på lunchen och pratar om den ena knäppa kunden efter den andra.

Nu ska jag bege mig mot ost, godis och titta på OS i simhopp och hålla tummarna, kul när det är någon som man vet vem det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback