söndag tjugoandra april

"Far i hatten"med Emelie och Lii, ligga i soffan och prata om allt och inget med Emelie, shopping med Sandra, torgetbesök, tulpaner, billiga grönsaker,soppkalas med härliga människor,knasiga samtalsämnen,fryst prinsesstårta, mysig långmorgon, fika med skoltjejerna och middag i Tygan.
Riktigt bra helg detdär! Det enda som egentligen saknades var en dag utan några planer alls. Det känns lite mycket just nu rent allmänt. Typ som en miljard saker, skoluppgifterna hade gärna fått försvinna. Då hade det gått finfint. Kommande vecka innehåller trevliga saker men kan inte påstå att jag såg fram emot den imorse när jag vaknade. Men men det blir säkert bra med det när man väl är inne i det.
.
Det borde finnas något sätt att kombinera det bästa med att plugga och det bästa med att jobba.
Att slå ihop oregelbunda tider, mer pengar varje månad, komma hem och inte behöva göra något, vara ledig lite dagar här och var, ha sovmorgon för det mesta, inte behöva sjukanmäla sig och inte plugga överdrivet mycket. Jag tror verkligen att jag kommer att hitta det...
.
Jobbdag imorgon = För tidig morgon = Godnatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback