Tisdagen som var en onsdag

Trodde att det var tisdag ända tills Anton gjorde klart för mig att det var onsdag idag.
Oavsett tisdag eller onsdag så har det var en brao dag.
- Sov ikapp en massa timmar i natt
- Några timmar med stan och fika med Anton
- Försök till att plugga. Jävlar vad det ska vara svårt att sätta sig ner och koncentrera sig, ännu svårare att komma ihåg skiten, men de gick liite bättre efter ett tag
- Gått en runda i blåsten med Sandra
- Krängt till Bonde söker fru. Nyttigt kräng för en gångs skull.

Eftersom 1 september varit så har datumet när det "nyttigare livet" startar varit. Hum haha,
Ja, vad säger jag om det haha. Jag träna igår-bra, jag har käkat en massa sallad-bra, jag gick en runda idag-bra. Robin fick mig att kränga på Mc donalds i måndags - mindre bra. Men vad fasiken. Det kan ju inte vara ett nyttigt liv rakt igenom. Känns sjukt tråk då måste jag säga. Mitt enda mål: Med tanke på att jag aldrig tidigare vägt den vikten som jag väger nu så ska det då inte bli fler kilon haha.

Blivit sjukt mycket Maggio de senaste dagarna!



Länge lever sommaren
den som kom och gick igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback