Söndag!

Alltså helgfrukost måste vara en av de bästa måltiderna som finns. Iaf åt det hållet på skalan.

Söndag idag. Idag måste jag i princip göra allt som jag tänkte att jag skulle ha spridit ut idag och igår för att det inte skulle bli så jävla mycket på en och samma gång. Jag gjorde bara det enklaste igår, alltid något!
Jag vet egentligen inte vad allt är, men det känns som jäkligt mycket.
Eftersom jag gick och la mig klockan 6 imorse borde jag dessutom vara effektiv nu innan jag kommer börja bli trötter. Kan bara tacka att det inte var alkohol inblandat i bilden i natt. Då hade det varit segt.

Jag vet inte ens var jag ska börja. men antagligen kommer det bli med det som känns enklast.
Kanske ska börja med att komma på exakt vad allt är.
Jag måste iaf ta reda på allt som har med skolan att göra. Är helt lost haha. Papper om ditt och datt som bara ligger, uppgifter som jag vet att vi har men vet inte till när, ha koll på när vi ska gå i skolan, vad ska läsas och tilll när. Jävlar. Jag har noll koll på allt som har med skola att göra haha.

Annars då? Jo jag är glad idag =)

Nu vet jag var jag ska starta! Musik, ta bort alla dammhögar på rummet och slänga mitt sopberg i ena hörnan. Byta sängkläder och tvätta håret skulle jag med behöva. Kommer nog dröjja innan jag kommer ta tag i det viktigaste känner jag. Man är egentligen aldrig så effektiv som när man gör en massa saker för att slippa något annat...Måste sätta upp en tidsgräns känner jag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback