Inget alls

Haha, även om man blir helt förvirrad på dagarna så gillar jag ändå det här.
Att dagarna och veckorna inte ser helt lika dana ut. Att det finns en sovmorgon lite här och där, att man kan ta och hoppa över något om man verkligen inte känner för de, tro det eller ej, har bara hänt en föreläsning på tre veckor. Jag är förvånad över mig själv! 
Sen det här med att man måste sitta och läsa en massa kanske jag inte uppskattar exakt lika mycket...inte alls.

Den här veckan känns helt rubbad haha, var i skolan första gången denna veckan igår.
Den trevliga helgen med tacos och vin hemma hos Camilla med folk från jobb, kräftskiva hemma hos Carro och kalas hos farmor smälter ihop med stan och frukost med Johanna i måndags och trevlig kväll hemma hos Mackan igår. Känns som en lång helg med andra ord och det sjuka är att imorgon är det fredag igen och dags för en ny helg.

"Som tur" är så har det ju dock varit lite vanliga "mitt i veckan" saker med, annars hade det känts helt fel med helg. Föreläsningar, seminarium också var det jobb hela tisdagen. Det är en sjukt skön känsla att sitta där och få ångest över att man jobbar ungefär när klockan är tio och man har sex timmar kvar. Att då inse att man inte ska dit där på ett tag och tänka på att man innan satt där fem dagar i sträck alltid. Haha ja det är skönt att tänka!

Näe slut på nu-ska-jag-göra-annat-för-jag-vill-inte-plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback