In a shadow with you



Herregud, fredag imorgon. Jag tänkte att veckorna skulle sakta ner lite nu när man började skolan. Fråga mig då inte varför jag tänkte det. Ingen aning.
Men det har dem då inte gjort haha. Imorgon ska jag tvinga mig till bibblan efter skolan. Jag måste sätta mig ner och läsa. Hittills i veckan har jag varit riktigt duktig på att tänka att jag skulle läsa. Sen har jag inte varit riktigt, inte alls, duktig på att göra det. Läsning har bytats ut mot bla presentjakt, ikea, sushi, bowling, jobb och lite annat som är noll relaterat till skolan. Visst det är inget som det är panik med. Inte än iaf. Men jävlar vad jag kommer få röven full om några veckor om jag inte ser till att läsa har jag en känsla av. 

I natt har jag sovit tre och en halvtimme. Ändå är jag inte så extremt trött. Vad händer?
Jag har inte varit så trött som jag verkligen borde vara. Förutom första en och en halvtimmen i morse typ, när jag vaknade kändes det som jag sovit i tjugo minuter och jag övervägde starkt att ligga kvar eller göra så att alla bussar och bilar i Malmö slutade gå så att man inte kom någonstans. Äe det är helt sjukt att jag inte ens somnat till någon gång idag. Inte ens nu på kvällen när jag legat i sängen. Tror att jag kommer få ta den riktiga smällen imorgon bitti. Hum, känns som att min plan för bibblan kommer att bli lidande...

Aja som sagt fredag imorgon. Det väntar en trevlans helg tror jag allt =)
Plingplong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback