Hundra procent känsla denna söndag

Jävlar vilken söndag. Det har varit söndags känsla till hundra procent rakt igenom.
En dag som fullkomligt luktat söndag!

Bakis, segat, gnytt lite klent, lyssnat på skön musik, myst, fantiserat om flottig mat, käkat pizza till frukost klockan två och halvsovit till en liten lättsam komedi. Detta var den trevliga delen av söndagen med trevligt sällskap.
Sen kom den lite mindre trevliga halvan, som iof inte är katastrof. Bara mindre trevlig än första halvan.
Att städa undan alla lager av saker och kläder på mitt golv, att inse att jag inte hållit mitt plugg schema och att jag inte hållit mitt tränings schema. En liten gnutta irritation och en liten gnagande känsla. Försökte åtgärda det med att göra hundra situpps och tjugofem armhävningar på golvet, duscha och känna mig någorlunda fräsch igen och sen skummläsa en bok som jag annars hade fått läsa imorgon. Känns det bättre? Ja det gör det, även om bara ytterst lite!

Tanke just nu: Att jag kommande vecka ska prioritera plugg och träning...
Låter oerhört tråkigt! Och oerhört sunt! Time will tell...

Lördagen?
Lördagens dag var inte mycket till att hänga i julgranen faktiskt. Den kunde ha utnyttjats extremt mycket bättre. Den gick helt enkelt bara utan något vettigt alls i princip. Den sög ganska mycket måste jag säga.
Men men tänker vi bort det onödiga så var det bra att jag kom upp och pluggade lite på morgonen och att jag trots allt träffade Frida en snabbis.
Kvällen var desto roligare. Lite halloweenfest och sen utgång. Trevlans trevlans =)! 
Kb, i all sin stora ära. Men vad det ibland känns konstigt att vara där utan frugan. Home spelades och jag sjöng lite extra högt och tänkte&saknade lite extra mycket. 19 dagar kvar!
Kvällen avslutades sittandes på marken med Robin och en halv falafel , sittandes på uppfarten och leta efter nycklarna, fnitter i hallen, två knäckebröd och två resorb i köket. Från när jag gick och la mig kommer jag inte ihåg ett skit. Men gått och lagt mig måste jag ha gjort för det var i sängen jag vaknade.



Är ganska tacksam för den här extra timmen idag! Men man borde kanske ta och sova iaf!
Är ju en dag imorgon då det bara står plugg och träning på schemat...

Tjingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback