För att jag inte stickar

För att det var längesen och för att jag inte har börjat med mitt kommande tidsfördriv.
Sticka en randig halsduk!

SENASTE:
1. Dryck - Te
2. Telefon samtalet - Micke
3. SMS av: Robin
4. Sång du lyssnade på - Bon Iver - Skinny Love
5. Gången du grät - Jag tackar för att jag inte kommer ihåg det.
6. Konsert - The Ark


HAR DU NÅGONSIN: 
7. Dejtat någon två gånger - Jag vet inte haha. Har jag någon gång ens varit på en dejt? Om jag tänker det som jag tänker en dejt. Sådär som i filmer med fina kläder och fin middag så har jag då inte det. Tänker man det helt normalt så har jag väll kanske det. Äe jag vet inte.
8. Har någon varit otrogen mot dig - Beror på vad man räknar som otrogen
9. Har du varit otrogen mot någon? - Nej
10. Varit deprimerad Ja. Men inget seriöst "sjukhus aktigt"
11. Varit så trött att du somnat sittandes - Ja
12. Skolkat från en lektion i skolan - Ett antal gånger ja. Sista terminen på trean tog nog hem priset.
13. Varit i Turkiet - Ja
14. Sagt till en främmande person hur snygg han är - Inte vad jag kommer ihåg


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person - Ja
16. Fått ditt hjärta krossat - Nej
18. Träffat någon som förändrat ditt liv - Nä det är ju att ta i . Men om man lägger ihop de nya som jag träffat och lärt känna så har de nog tillsammans förändrat det på någon fin vänster.


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat - Nu förtiden är det bara ett fåtal jag pratar där med. Och dem har jag träffat allihopa.
23. Hur många barn vill du ha? - Jag har av någon anledning alltid tänkt två
24. Har du några husdjur - Kissekatt
25. Vill du ändra ditt namn - Nä det tror jag inte. Trivs ganska bra med att heta Carolina men bli kallad Lina av alla ändå.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag - Hum... jobbade till klockan sex. Sen åt jag god middag och tårta hemma.
27. Vilken tid vaknade du idag - Klockan ringde nio
28. Vad gjorde du igår runt midnatt - Då sussade jag
29. Skulle du vilja ändra på något som hänt under veckan - Lördagens dag var bara onödig, så den skulle jag kunna ändra på
30. Senaste gången du träffade din pappa - Typ vid tre tiden idag
31. En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv - Just nu? Hum...Jag skulle vara ganska glad om jag insåg att jag verkligen gick min 100% rätta utbildning
32. Vad lyssnar du på just nu - Dolly Parton - Jolene
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens - Japp
34. Vad gör dig irriterad just nu - Ingenting, känns inte värt att tänka efter
35. Vad skulle du göra om du vann en miljon - Köpa en lägenhet
36. När bytte du sängkläder senast - Vet inte, men dags för ett byte snart

OM DIG:
37. Vad är ditt namn - Tråk fråga
38. Stjärntecken - Tråk fråga
39. Kille eller tjej - Tråk fråga
40. Sexuell läggning - Tråk fråga
41. Gymnasieprogram - Tråk fråga
42. Högskola - Tråk fråga
43. Hår färg - Tråk fråga
44. Långt eller kort? Tråk fråga
45. Längd - Tråk fråga
46. Skostorlek - Tråk fråga


DIN FÖRSTA:
51. Operation - Den har inte varit än
52. Piercing - Var väll i öronen någon gång. Hur gammal var man då?
53. Tatueringen - 20 år
54. Bästa vän - Sussi
55. Sporten du spelade - Símhopp, spela och spela? Hoppa
56. Husdjur - Tamråtta
57. CD-skiva - Glenmark Eriksson Strömstedt
58. Vaccination du minns - Hum, någon spruta när jag gick på Sundsbro
59. Konsert - Det var nog med Glenmark Eriksson Strömstedt
60. Förälskelse - I pappas kompis son som var 6 år äldre  än mig som jag skrev brev och ritade teckningar till. En teckning hade han till och med på väggen. Olalaa

JUST NU:
61. Äter du - Ingenting alls
62. Dricker du - Ingenting alls
63. Är du på väg att - Skita i detta och gå och lägga mig
64. Lyssnar du på - Rolling Stones - Angie
65. Väntar du på - Att skriva 35 svar till och bli lite mer trött

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn - Ja
67. Vill du gifta dig - Vet inte. På något sätt vill jag väll det antar jag.
68. Karriär i åtanke - Väntar fortfarande på mitt klockrena kall

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
69. Läppar eller ögon - Fasiken...jag vet inte. Helt spontant läppar men när jag tänker efter så ögon.
70. Kramar eller pussar - Både och
71. Kortare eller längre - Längre
72. Yngre eller äldre - Lagom
73. Romantisk eller spontan - Spontan, men det krävs ju en hel del mys och sånt där ändå!
74. Snygg mage eller snygga armar - Förr hade jag nog svarat mage, men har gått över till armar!
75. Tatueringar eller piercingar - Tatueringar
76. Känslig eller inte - Inget av det. På mitten. Inte okänslig och inte för känslig
77. Ragg eller förhållande - I det stora hela får det nog allt bli förhållande
78. Bråkstake eller tveksam - Inget av det

HAR DU:
79. Kysst en främling - Ja

80. Sett en död människa - Ja
81. Tappat glasögon eller linser - Nej
82. Haft sex på första dejten - Nej
83. Krossat någons hjärta - Vet ej
84. Klappat en sköldpadda? - Ja
85. Har du blivit arresterad - Nej
86. Dissat någon - Ja
87. Gråtit när någon dött - Ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän) - Nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv - Går ju upp och ner hur mycket jag tror.
90. Mirakel - Säkert på någon vänster
91. Kärlek vid första ögonkastet - Ja
92. Himlen - Nej, men hade jag fått välja så hade jag velat tro
93. Tomten - Nej
94. Att kyssas på första dejten - Funkar säkert
95. Änglar - Nej
96. Ödet - Vissa saker kan nog kännas som ödet, men om det var det eller inte är en annan femma?
97. Otur i kärlek, tur i spel - Nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut - Ja. Iaf sålänge man som par inte har kommit fram till en sjukt låg gräns.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan ? - Dem som gör mitt liv värt att leva
100. Är du bäst i världen? Svårt att tänka mig. Tänk vad coolt om jag vaknar imorgon och har blivit utvald till världens bästa människa. Ska gå och lägga mig nu och fundera ut ett tacktal. Bara fall i fall...

Tänk så långt jag kanske hade kommit på halsduken nu om jag hade haft något garn. Och stickor för den delen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback