Det är något visst med

Det är något visst med glädjerus. Det är något visst med kallt väder när det är sol och klarblå himmel. Det är något visst med att kittlas tsm så att man inte vet om man ska skratta eller gråta. Det är något visst med musik som känns i hjärtat så att det nästan gör ont. Det är något visst med att göra glada hoppsasteg mitt i natten på väg hem från bussen. Det är något visst med trevliga mms. Det är något visst med att använda samma deodorant som på en resa, blundar jag och luktar känns det som att jag är på en tre månaders Asien resa. Det är något visst med att köpa tre saker på en dag som alla tre känns klockrena. Det är något visst med att inse att det var längesen man var ledsen på det där sättet. Det är något visst med att ha Emelie på min arm. Det är något visst med att skratta. Det är något visst med att känna sig nöjd. Det är något visst med att vilja sticka en halsduk till någon. Det är något visst med att vara spänd på en lägenhet. Det är något visst med att veta att man om sex dagar och två veckor är där det är lite varmare. Det är något visst med att inte ha något jobbigt framför sig den närmsta tiden. Det är något visst med fina vänner. Det är något visst med att se fram emot att ut och springa i skogen. Det är något visst med att ha funnit värdefulla personer. Det är något visst med att vilja vara där man är. Det är något visst med med att tänka på fina saker man varit med om. Det är något visst med att ha kul saker att se fram emot. Det är något visst med livet. Det är något visst med dagar, kvällar, stunder, minuter eller tillfällen då man mår och känner så här.
Lycka Och Liv!

Kommentarer
Postat av: emelie

åååh däär fick jag en tår i ögat !!!!! <3<3<3 saknar dig sååååå

2011-10-16 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback