Hej och hå

Jävlar vad massa det varit denna veckan. Förutom helgen så kan jag nog inte säga vad jag gjort vilken dag.
Alla dagar smälter ihop till en enda röra. Som att hela veckan varit en enda lång lång lång dag.
Det enda jag kan säga jag gjort vilken dag är att plugga, för det har jag gjort mer eller mindre varje dag. Det är helt stört haha. Sen kan man ju diskutera hur effektivt jag pluggat varje dag, fast ja jo, ganska effektivt denna veckan ändå om man jämför med hur det brukar vara.

Någonstans i all röra har jag iaf lyckats träna en dag, gjort cellprov (hos en ung, stel och kall tjej. Man vill ju ha en rund gammal dam med glasögon som verkar go och glad om man nu ska ligga och sära på benen på dedär sättet), hunnit träffa Pära och Andreas två kvällar,druckit vin, kollat min första veckofinal av idol detta året, ätit älg, förbrukat en jädra massa värmeljus, haft världens glädjerus och gjort hoppsasteg på uppfarten en natt, varit på den årliga turen med mormor, mamma och sandra, film&mys kvällar, frusit och haft för få sovmornar.




Nu: Ny vecka snart. Denna veckan har man varit bortskämd med att träffa Pära, veckan
som kommer blir jag bortskämd med att träffa Emelie. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback