Sool

Oj, nu blev det sommar =)
Jäkligt varmt när jag gick till bussen klockan sju. 
.
Jag hatar visa delar som stör min tankeverksamhet, man borde bara kunna klippa av några trådar där inne så att man slapp de delarna som stör ens dagar. Och de som gör att man funderar på något som man ändå för tillfället inte kan ändra på eller saker som antagligen kommer visa eller lösa sig med tiden.
Mest stör jag mig för att det finns så mycket annat kul och bra som jag borde lägga all energi på, jag borde inte ens tänka på skiten. 
.
Men iaf en sak som är bra och kul: Jag har inte en enda hel arbetsvecka på fem veckor. Det är najs!!
Jag tror att det de närmsta dagarna kommer infinna sig en liten sommarlovskänsla hos mig, iaf om värmen håller i sig och saker som är lite planerade sker. Trevlans! 
.
Igår lyckades jag på någon konstig vänster knipa två av de 1800 extrabiljetterna som på två minuter såldes slut till Peace&Love.
Så nu är det jag och Emelie som ska vara skitiga, lulliga, glada och lyssna på en massa bra artister. Fasiken vad jag håller tummarna för att de ska råka släppa att Mumford and sons också kommer! 
.
Tjing =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback