Onsdag kväll

Det är alltid lika skönt när onsdagen är över.
Då har mer än halva veckan gått och långedagen är över. Kvar på veckan är sluta tidigt dagen, fredagen och sen helg. Lite ny luft flyger alltid in i kroppen då tycker jag.
Det rycktas om en dejt med Sara imorgon, en dejt med mys och chill på fredag och tur till KB på lördag.
Låter väldigt bra i mina öron detta!
.
- Just nu skulle det vara ganska trevligt om det började regna faktiskt.
- Jag har fått tummen ur röven och fixat spotify, nu kan jag lyssna på alla låtar igen som jag lyssnat sönder och som sa stopp. Gytt!
- Jädrar vad man vänjer sig vid nagellack. Händerna ser ju för jävliga ut utan nu.
- Jag måste se till att sola ryggen. Det finns färg på framsidan. Det finns absolut ingen fär på baksidan.
- Benen och magen ligger föresten illa till på framsidan med.
- Vem står i kö TJUGO minuter för att få hjälp med EN geting som flygit in ett hål i för typ TRE dagar sedan haha.
- Jag undrar om en standard arbetsvecka alltid kommer vara fem dagars jobb och två dagars ledigt.
- Varför man blir skönast full av vin?
.
Godafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback