Inget

Olalaa, första gången på evigheter som detta används som ett tidsfördriv.Det finns en sak som är bra med att det är sämre och kallare väder. Det ringer mycket mindre här. Underbart. Helt plötsligt är det mer okey att arbeta haha. 
.
Jag kan inte fatta att det snart är juni.Jag måste försöka få in i huvudet detta år att det är sommar snart. Det brukar gå till midsommar, då spricker bubblan lite och jag inser att fan det är ju sommar nu, och då har man i princip gått miste om en månads sommar. Icke icke okey.
.
En trevlig vecka annars måste jag säga.
Det är träning, blodomlopp, grillmys, chill, middag, mys, drickande och utgång. Gillas gillas! 
.
Äe nu får det gärna snart bli lunch här. Är dock inte hungrig. Vid denna tiden brukar inget ha slunkit ner. Men idag ligger där redan ett knäckebröd och två kanelbullar och skvalpar. Trevligt att vi inte gamade igår och fick rester idag!
Holabandooooooola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback