Dagens insikt.

Jag har på tok för mycket kläder och trosor som jag inte använder.
Det ska bli ändring på det. Det borde det bli iaf, annars är det helt onödigt att de ligger/hänger där och tar plats. Ännu mer onödigt att jag spederat pengar på de.
Vad är det som gör att plagg bli favoritplagg?  För det är ju inte direkt så att det alltid är de snyggaste som är favoriterna. Hum.
.
T-shirtar är det dessutom något lurt med. Jag gillar det, jag tycker det är snyggt och jag köper det.
Lite halvrockiga t-shirtar ligger där och ganska mycket glyttiga t-shirtar ligger där. Jag gillar dem, men jag kommer inte alls ofta till skott att använda dem. Vet inte alls varför. Illa!
.
För någon kväll sedan hyrde jag och Robin film. Jag gillar inte riktigt att hyra film längre haha, det är svårt. De tar en jävla tid att hitta något som verkar värt att se. Iaf när man ska hitta en film som båda ska gilla..
I alla fall så hittade vi en. Den hade fått jävligt bra och många recensioner på framsidan och jag trodde att oooh här har vi lyckats hitta en kanonfilm. Men nja. Det var en sån film där handlingen utspelade sig på typ samma ställe i två timmar, man fick ingen riktig förklaring till något och att det slutade med ett jävla slut.
Ett sånt slut som jag inte förstår hur man kan vilja göra. Slutet gynnade absolut ingen. Fyra personer dog typ fem min innan filmen var slut utan att ge filmen någon som helst mening eller poäng.
Sjukt onödigt. Äee jag gillar inte det! Inte alls!
.
Det regnar ute!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback