Underbara fredag

Odiladihooo. Idag är det fredag och det är för jävla najs!Denna veckan har gått sjukt snabbt. Så snabbt att jag inte riktigt hunnit registrera vad som hänt. Inte för att jag tror att det har hänt sådär extremt mycket. Det var träning i tisdags, det var lite extra kul eftersom att både Henrik, Robin och en kompis till Sandra lyckades tajma in att följa med samma dag. Ännu lite roligare att Sara med egentligen skulle följt med.


Igår var tanken träning igen, men den lades ganska snabbt ner när jag tog mig hem från jobb i pissigt höstväder och kände att jag vägrade ta mig ut igen. Fast ja, jag tog mig ju ut. Men endast för att gå och köpa godis och hyra film, så det kändes ganska godkänt ändå.. 


Som sagt fredag idag. Jävligt skönt. Blir nog allt en mys och skön helg =)! Inleder med ett litet ”privat kalas” idag. Trevlans trevlans! Första helgen på fem helger utan att en utgång är planerad. Känns skönt för tillfället haha =).
Jag hoppas på sooool. 

 

I söndags var vi och kollade på Ritualen på bio. Jag gillar verkligen Anthony Hopkins. Men det känns sjukt skumt när en person som brukar spela ond helt plötsligt inte gör det. Blev lite att jag satt och väntade på att när fasiken ska det vända, när ska han bli elaking..
Evigheter sedan man skrev ett inlägg som tidsfördriv vid den här tiden på dagen. Men det är bara till att tacka och ta emot när det är lugnt. Peeeeeppar peeeeppar ta i träää! 


Lalallalalaaa
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback