Filt, korv, sol, vatten, ledig, grill, sockerbulle, björk, saft, kaka, mys

.
Jag undrar hur de ska gå den dagen jag börjar plugga. Jag har fan så jävla noll i motivation att göra saker som jag måste och borde göra, fy fan haha! Liten boll där inne i magen som ligger och river av någon anleding.
Noll i tålamod med när det gäller en del saker! Funkar det inte direkt så lägger jag ner så snabbt, för snabbt!
.
Trött idag. Det gör inte direkt så att det går lättare att ta tag i saker haha.
Är en ganska typisk söndag idag. Förutom att söndagar är lika med att det är dags att jobba dagen efter så gillar jag dem, det är en speciell känsla över söndagar.
Väldigt långt chillande i sängen i morse, tog mig till stan, köpte vad som köpas skulle och vad som inte köpas skulle.
Lite små komiskt. Jag har alltid tyckt att det är drygt att köpa bh:ar och jag brukar inte använda klänning, därav heller inte köpa det. På fyra dagar har jag nu lyckats köpe två perfekta bh:ar och två klänningar. Det är iof sommriga klänningar men ändå. Frågan är om jag kommer att använda dem eller om de kommer hänga där på varsin galge... Jag tror faktiskt inte det och framförallt så hoppas jag inte det.
.
Hum hum, vad har skett annars.
Kalas hos mormor och morfar, trevlans förfest, halvdann utgång med kass musik, utflykt, stillade mitt grillakorv begär, käkade pizza, trevlig kväll med kortspel, chill, drickande av mamma och pappas inköp från Tyskland och mys. Jag gillar inte att man förlorar en timme denna helg.
.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Gott med korv korv :D <3

2011-03-28 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback