Midsommar

Det är inte okey att dagen efter midsommar ha en reklam på tv där de säger något i stil med "köp det till midsommar". För nu är det ett år kvar till nästa gång, känns lite länge att planera det tills dess känner jag, samtidigt som det känns som ett litet slag i ansiktete att oj, nu jävlar har det varit midsommar för denna sommaren.
.
Men ja annars då?
Jo en jäkligt trevlig vecka måste jag säga. Bjudit på allt möjligt.
Fika med gamal arbetskamrat, köttbullar,makaroner, musik och massa prat in tha Hållös place, pyssel med Lus, midsommar firande i scoutstuga och igår en massa mys och kortspel haha.
.
.
Nu kommer en vecka med en massa Peace, Love och Vin!!
Igår när jag vaknade i en ändå bekväm säng i scoutstugan, med helt lagom temperatur och en toalett nära till hands kan jag ju erkänna att jag flera 100 gånger tänkte att jag skulle kunna skita i att dricka på hela veckan bara för att slippa vakna och må lika dant i ett tält som är varmt som en bastu haha.
Känslan säger att jag inte kommer att låta bli.
Näe det blir bra, nu kööör vi =)!!
.
Mys är en farlig sak!
Tjingeliiing!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Hörredu, Hållös place är mina föräldrars hus. Min lägenhetn är Antons place om jag får be ;) Ha så skoj på P&L!

Postat av: Sarah Ahlsten

Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa din blogg igen. :) Hoppas du har en bra vardag =)

2011-06-29 @ 04:36:36
URL: http://jade.se/reseguide
Postat av: Lina

Vääent där sa du något. Det är sant, är väldigt beredd att hålla med dig där faktiskt ;)!

2011-07-04 @ 17:18:55
URL: http://laiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback