Onsdag

Igår var det helt okey väder och idag blev det helt plötsligt sommar mitt i höstrusket.
Bara till att tacka och ta emot för nu idagarna som kommer blir det ju skit igen.
Men jag har det bra iallafall. Men det är detdära med balansen haha. Från i fredags när jag slutade tills i eftermiddags har det hela tiden varit något, sådär så att jag lite såg fram emot en dag utan att sätta klockan på morgonen och sen bara chilla resten av dagen. Men nä, när jag kom hem från solning i parken med Emelie i eftermiddags och planerna tog slut blev jag rastlös direkt. Men nu känner jag allt lite lugn här med musik och te.

För att summera den lilla sommaren som har varit.
Igår: Hälsat på Sara och Macke i deras fina lägenhet, ätit gott, gått barfota i lera, fikat, förlorat mot Robin på minigolf, fått ge bort en mjukglass för att jag förlora, kollat film, chillat, kittelkrig, myst.
Idag: Myst, försökt bli brun, tagit igen tid och prat med Emelie, somnat i solen, ätit middag i favorithörnan, städat min låda i badrummet som mamma tjatat på mig om i några veckor, druckit te och organiserat med Emelie på telefon.

Jag vill ha semester i flera evigheter till, nu finns det lite planer att se fram emot med =)

























Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback