Bara helt allmänt onödigt skrivande

Vad är det som gör att man blir sugen på saker?
Som gör att kroppen och själen näst intill skriker efter saker? Är det något ämne som ökar/minskar i kroppen när man känner det?

Mitt sug igår var när vi var på möllan och jag fick för mig att jag skulle ha efterrätt. Men nä, då hade köket hunnit stänga så då gick det inte. Då blev suget ännu värre. Sen fick jag så bråttom till bussen när jag skulle gå att jag inte hann gå in i den enda rallaballa affären som hade öppet för att se om där fanns något godis.
Slutade istället med en skinkmacka hemma med mamma som hade varit ute och svirat med lite vin.

Idag har mitt första sug varit sömn. Det har ändå en förklaring, så det räknas inte alls på samma sätt som ett sug. Klockan tre idag på jobb var jag så trött att jag inte visste var jag skulle ta vägen. 
Jag tog iaf vägen en meter till vår lilla "kiosk", efter det åt jag regelbunden lite godis i tre timmar fram till att jag slutade för att piggna till. (Liten parantes: Hur kunde jag vara så trött idag när jag ändå sovit sex timmar, mendan jag i torsdagsnatt sov typ fyra och en halvtimme och inte var speciellt trött alls? ingen logik över huvudtaget).
Sen kommer vi till dagens stora sug: Mys! Jävlar vad jag är mys sugen =)!
Äe inte lätt detdär alltså haha.

En fundering har slagit mig några gånger nu på ganska kort tid. En fundering som är ganska skön på ett sätt, för då känner jag att jag ändå har kommit någonstans. Samtidigt är det en fundering som för någon sorglig eftertanke med sig.

Tjing
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback