Så fint

Haha, aaah. Vilken helg =)
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Så mycket kul, så mycket musik, så mycket sång, så mycket gitarr, så mycket öppen brasa, så mycket skratt, så mycket mys, så mycket massage, så mycket dricka, så mycket fint, så mycket knäpphet, så mycket hosta, så mycket snor, så mycket vi, så mycket bastu, så mycket sommar, så mycket flugor, så mycket glädje,  så mycket vänner ♥


.
Jag har dessutom halvt hunnit tro att jag var gravid eller
att jag hade gått och blivit en sån som blir åksjuk alltid haha.
Eftersom jag har hostat som en idiot sen jag kom hem från Peace and love så tyckte inte mamma jag kunde sova borta när jag hostade så mycket, så hon var och hämtade någon receptbelagd hostmedicin hemma hos mormor och morfar som hon var och lämnade till mig på jobb i fredags så att jag skulle ta med den.'
Det första roliga var att det inte behövdes för fem öre eftersom att alla andra med hostade en massa sen festivaler haha.
Det andra var inte roligt när jag mådde kasst men nu efteråt så är det. Googlade dendära hostmedicinen när jag kom hem från jobb idag. Vanliga biverkningar var illamående och kräkningar.
Man kunde även få andningsvårigheter om man tog det samtidigt som man drack alkohol, man skulle inte köra bil och man kunde få hallucinationer. Känns som jag kom ganska lindrigt undan med mitt illamående i bilen då, spyan på tåget, spyan hemma på uppfarten och alla timmar på jobb idag som jag fick koncentrera mig på att inte spy kunderna i örat.
.
Inget mer av den medicinen kan jag säga nu sen jag har läst. Fyra positiva saker dock:
Jag är inte gravid, jag har inte blivit åksjuk, jag hostar inte speciellt mycket längre och nu har det nog gått ur kroppen för jag mår inte illa mer. TACK!
.
Tjing =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback