Säg till Viola att hon lyser

Jag är mätt, jag är trött, jag mår bra, jag är halvsorgsen.

Haft en jättebra helg måste jag säga. Om man tänker efter så har den innehållit en massa bra saker.
Tre av fyra vinster på bowling, läsning i min bok som är väldigt bra, en massa prat, mys, en spontan tur till Lilla Torg, trevligt och kul folk, en liten powernap här och en där, tittat på en lägenhet, ätit god mat, köpt en ny Lostbox, sluppit gå upp tidigt om mornarna, varit i stan, snabbt hittat presenter till Sandra utan att behöva gå omkring en massa, fått mitt rum att se lite mindre ut som en svinstia och blivit lagom skönt lullig.
Ändå nu: Poff sorgsen!

Kommer dessutom att vara en trött filur imorgon känner jag. Jippy
Nästan bara blivit tröttare efter denna helg. I fredags gick jag och la mig en timme innan jag vanligtvis går upp när jag ska jobba, när man väl gör de känns de ganska sjukt haha. Skönt som fan ändå när man vet att det är lördag dagen efter och att det är skitsamma.
Igår Lilla torg, blev inte supersent. Men alkohol och lullig = trött och seg.
Haha, somna dessutom på bussen hem igår och var extremt nära att missa min kära hållplats.

Igår spelade de en låt som jag kände, "nämen oj denna var ju bra". Satt och repetera något som de sjöng om och om i huvudet för att jag skulle kunna hitta den idag. Men ickesanicke, det är puts väck från huvudet haha.
Hur kunde jag tro något annat?

Ahhhhh, jag blir så trött!
Poff så är det där igen.
Ah, jag blir så arg och less på saker. Att människan ska vara en sån komplicerad skitsak, om man vill något så borde det ju vara så. Men icke det är alltid något där inne som ska komplicera ihop något skit.
Attans.

Men fortfarande, en mycket bra och trevlans helg =)

Egentligen är det inte bra att det går att lyssna på musik på datorn.
Jag hade suttit så enormt mycket mindre här om det inte fanns musik på den!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback