It's too late to change your mind you let laws be your guide

Okey, det där med att jag inte hade något sug alls för att köpe kläder är just för denna veckan väck! Jag skulle ju kunna hoppas på att suget är stillat nu. Från att i princip inte köpt några kläder alls på länge till att ha köpt, hum ja, en del.
H&M kläderna kom igår och kors i taket det var mer än vad jag trodde som var bra, dessutom var det de som jag hoppades som mest på som var bra. Gytt!
Idag var jag och käka frukost med Fröken Hållö, trevlans :) och sen tog vi oss en liten tur på stan.

På en vecka har jag lyckats inhandla två par jeans, två nagellack, fyra stycken linne, en t-shirt och två par tröjor. Sen att jag nog kommer lämna tillbaka två saker hör ej hit haha.
Jag måste ha en liten förkärlek till randiga tröjor. Det är väldigt randigt i min garderob.

Det är lite skrämande att jag med största sannolikhet kommer göra en massa saker när jag blir äldre som jag just nu tänker att jag aldrig i livet ska göra.
- Gå i stan med skrikande jävla ungar.
- Gå på malmöfestivalen med barnvagn (detta är nog det som jag med minst sannolikhet kommer att göra)
- Tjata på mina barn.
- Bryta ut ett helvete för att någon råkar säga något med lite fel ton.

Dessutom tror jag tyvär att jag kommer att bli väldigt snål när jag flyttar hemifrån haha.
Nu är det en jävla massa schampo&balsam, slänga lite mat här och lite där för att jag är mätt, inte tycker om det eller bara inte har lust att äta det. Har en känsla av att jag om folk kommer hem till mig och slösar på mitt balsam och mat kommer jag bli sjukt irriterad. De är inte bra. Hum, bara en känsla dock. Jag kanske kommer bli den mest generösa människan ni känner..
Tur att inte mina föräldrar läser detta, de skulle bli så enormt nöjda om de hörde mig erkänna detta en gång till.

Nu går det av någon jävla anledning inte att få in en video här.
http://www.youtube.com/embed/gWBG1j_flrg 

Näe, nu ska jag fortsätta min lördag.
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback