Onsdag

Det är en såndär lång arbetsdag idag. Jag hoppas att denna kommer bli så som de långa arbetsdagarna för det mesta brukar bli till slut: att de känns ganska tungt i början, men sen flyter dagen på och vipps så har klockan ändå slagit sex fast att det har gått lite små segt under dagen. Hum okey, det där lät sjukt korkat. Klockan blir ju så småningom sex varje dag. Aja, vad jag menar är att dagen förhoppningsvis kommer flyta på hyfsat snabbt fast att det just nu känns som det är evigheter kvar tills jag kan kura ihop mig på bussen hem.

Igår låg vi och kolla på HippHipp och jag gick och la mig ganska mycket senare än vad jag brukar. Ändå är jag piggare nu än vad jag brukar vara när jag lägger mig tidigt. Skunt skumt. Men de slår väll till lite senare kanske? Eller så har jag sådan tur att jag råkat gå och bli lite piggare nu när det har börjar tränas lite. Skulle vara sjukt skönt om det är på det viset. Är trött på att vara trött.


Jag ser det snöar jag ser det snöar, det var ju tråkigt, hurra blö! 


I måndags beställde jag kläder från HM. Det ska bli ganska intressant när jag får dem och se hur mycket av det som jag egentligen kommer gilla och hur mycket som kommer att passa. Det är inte ofta jag beställer från internet, och när jag väl gör det så är nästan aldrig något som är bra när jag får det. Sist var det enda jag behöll ett par trosor, som jag typ aldrig har använd. De är fina, men usch så obekväma.
Detta gör att jag när jag väl beställer något nästan alltid tänker att det aldrig mer är lönt. Men jo, nu är det beställt en gång till. Upp till bevis.. 


Jag ser det snöar jag ser det snöar, det var ju tråkigt, hurra blö!

Usch, nu kom det en gäspning här. 

Tiden går snabbt här känner jag. Halv nio började jag skriva och nu är klockan ju redan halv elva. Härligt härligt. Hum, börjar bli hungrig! 

Jag börjar förstå lite bättre nu, eller förstå och förstå. Kanske mer inse hur det gick till. Det är ju inget man rakt av bestämmer att nu ska det vara såhär, utan de blir ju bara att de sker och sen är man där igen på någon liten vänster. Det är lite rörigt. En känsla, en annan person, en arm, en annan tanke.  Men egentligen om man tänker efter så gör ju röran egentligen inget alls, inte för mig. Inte för tillfället iaf.
Har dessutom insett att jag själv kanske skulle kunna hamna där vissa hamnar, där man undrar vad fanken de håller på med.Ja, jag skulle nog kunna hamna där jag med. Om det dyker upp rätt personer såklart.  Hum, ja, nu vet jag inte riktigt igen vad jag skriver, men dock så fattar jag iaf vad jag själv menar. Huvudsaken! Fast ja, nu säger jag emot mig själv ganska mycket. Jag ändar mig, det beror på som fasiken vilka personer det rör och vem som blir påverkad. 

Lalalalala, klockan tickar, tickar tickar.


Snart dags för lunch. Gott Gott, Sandra var hos mormor och morfar igår och käka middag så idag är det resterna som jag ska käka. Gott! 

Imorgon sluta tidigt och dags för en andra chans, sen fredag och sen är det fasiken helg igen. Det går undan!Nu skiner solen här ut igen =) 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback