En helt vanlig kväll med skön känsla i kroppen

Mihihhihihih =)
Idag är en sån dag jag bara vill lyssna på musik, lyssna, lyssna, lyssna och lyssna!
Gjorde precis ett försök till att gå och titta på tv med mamma och pappa, men de lyckades inte. Blir mer musik istället. Kanske att man skulle få för sig att städa rummet hum..!
Det är ganska konstigt. Har lyssnat en jädra massa på Melissa Horn idag. Det är udda. Inte för att jag inte tycker att hon är bra, utan för att jag alltid har tyckt att de flesta texter är så sorgliga att jag inte har velat lyssna på dem fast att jag tycker att de är bra och fina. Men idag, ne idag har de inte varit så sorgliga ändå =)
Kommer säkert snart tröttna på några eftersom jag halvt lyssnat sönder dem . Det är inte bra när man gör det haha. Ändå gör jag det i princip alltid. De går där om och om igen, man får in en annan låt här och där, men sen är det som att man bara måste lyssna på dem bara en gång till...

Underbart med helg!
När måndag morgon kommer känns det alltid som att fredageftermiddag är en evighet bort. Men sen vipps så är det fredag ändå.
Igår var det filmdags, mysigt värre! Igårkväll var det föresten dimmigt, och vad gör jag om jag inte kör halvt vilse haha. Idag har jag varit på tur i Trelleborg och hälsat på Johanna, dessutom fick jag mig en liten suprise när det visade sig att Johanna hade smugit dit Linn också =). Missade dessutom en buss på vägen dit så att jag fick vänta på nästa buss i en halvtimme. Men de gjorde inte så mycket, för musiken satt i öronen och solen lyste till och med lite. Fast, fötterna var kalla och inte jätteglada.

Den senaste tiden har jag varit så sjukt opeppad på att pröva och titta på nya kläder. Är för jävla drygt när fet jacka, tröjor, extra strumpor och tjocka skor hela tiden ska av och på. Men idag, ja idag köpte jag mig ett par jeans på rean. Inte vilka jeans som helst utan ett par lite håliga, pösiga, sletna och SOMMRIGA jeans.
Hum, ja de hänger nog där på stolen nu och inser att det är ett jävla bra tag kvar tills de kommer att användas, iaf tills de kommer att användas som de verkligen ska användas. Men va fanken, för 99:- kan de vara värt att de får hänga några månader.

En del av mig inser att det är ett jävla bra tag kvar till våren kommer sätta fart. Att det med all säkerhet kommer att komma ännu mer snö trotts att det mesta för tillfället har försvunnit.
En annan del av mig har fått för sig att våren väntar precis bakom nästa hörn. Den delen gör att jag redan köper sommriga jeans, sitter och spanar vad jag ska köpa från HM och pratar med folk på jobb om vilka färger på våra converse vi ska köpa.



Mihiihhihihihihihihi! Ikväll är en sån kväll jag bara vill vara här på mitt rum i min enga lilla värld, ändå är det en såndär känsla att man vill göra allt allt allt allt. Det går inte att förklara, det spritter lite och de känns bra. 
Mihihihihihiihhi, åh 2011. Nä nu vet jag inte vad jag skriver längre. Bäst att ta tillvara på det iaf, för imorgon skulle känslan mycket väl kanske kunna vara borta igen.
Så om man skulle höjja volymen och städa.

Det har varit saknat.
Åh, nu vill jag bara ha mer! Farligt

Tjingelingpliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback