Torsdag

Jag har inom loppet av typ två dagar samlat ihop tre vuxenpoäng.
Eller ja, jag tycker att det känns ganska vuxet iaf haha.
Kan inte låta bli att erkänna för mig själv dock att jag känner mig en liten aning låst redan, det gillas inte sådär extremt mycket. Men men väldigt bra på ett annat sätt.

Igår var en extremt dryg dag på jobb. Helt jävla slut i huvudet när jag slutade.
Men då var det direkt hem till kalas som gällde. Trevlans trevlans var det dock. Trevliga, kul männsikor och en jädrans massa skratt. Att sitta där och veta att jag var ledig idag gjorde att jag skrattade ännu lite mer.

Idag var det tänkt att jag skulle till Trelleborg. Men de sket jag på nu, orkar inte med de jävla bussarna när det är sånt här väder. Extremt trött på bussar som inte kommer alls eller som är försenade en massa. Känner mig som världens mes som inte pallar haha, speciellt eftersom jag vet att jag hade tyckt att någon annan var en mes om de inte orkade. Men ja.hummm. Får se om de blir en träff ändå eller inte.

Jag har insett en sak lite nu.
Åt det kan jag bara skratta lite rått inombords.
Bättre med "det" än "det" haha.

På söndag är det 23 dagar kvar tills Emelie kommer hem. Det är sjukt.
Känns på ett sätt inte alls längesen som vi stod där på Mobilias parkering med mig bölandes och med en lång kram av hejdå. Haha ja usch, det var med tunga steg jag gick till bussen för att åka hem.
Kändes som att jag skulle vara långt under i ett par månader. Inte bara för att Emelie åkte utan för att allt bara var ett jävla skit virrvarr då. Poff så var två av mina absolut närmsta bara borta på en viss vänster på sina egna sätt och en tredje nära lämnade också Sverige i precis samma veva. Visst jorden gick ju inte direkt under, men fy fan har nog aldrig varit och kännt mig så ensam någon gång innan haha. Hum, låter som personer dött haha, men nä så farligt var det ju som tur var inte =)

Men därför är det extra jävla skönt att en person kommer tillbaka om snart 23 dagar, och att inse att det inte har varit fullt så farligt som jag tänkte att det skulle vara, iaf inte längre. Det är skönt att veta att man inte går omkring med en klump i halsen dagarna i ända längre. 
Skönast är att veta att dessa tre månaderna snart är gone och att jag kommer stå på andra sidan av dessa tre månader och må bättre än vad jag gjorde i början av dem.
Hum, fan vad detta låter "förstorat" haha, men icke. Dessutom vet jag inte varför jag hela tiden tänker denna perioden som de "tre månanderna", den ända skillnaden efter dessa tre månader är ju trotts allt bara att Emelie kommer hem efter en resa haha ;) 

Hum, de snöar inte så mycket längre,
Trelleborg eller inte Trelleborg?

Vissa låtar som jag gillar fattar jag inte varför jag gillar, för det är inget jag brukar gilla.

Adjökenfröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback