Torsdag

Oh, idag är en bra dag. Det är trevlans!
Mest eftersom att sooolen skiiiiner idag och jag slutar klockan 14 =) Olalaaaa.
På schemat står ett besök till på banken så mina föräldrar kan sluta tjata, middag i stan och sen hem till André och titta på hans lägenhet.
 

Jag är en aning sugen på att färga håret brunt igen. Väldigt sugen.
Men tror ändå inte att jag kommer göra det. Hum, för tillfällt ser jag bara jobbiga saker med det.
Att hitta just den där bruna färgen som är så jädra snygg, att boka och hitta en tid man kan, att betala för det, att hålla på med en ful utväxt och sen när de blir vår kommer jag säkert vilja ha ljust hår igen.
Men ändå, suuugen! 

Snart är de helg igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback