Man ser marken

Jaaao. Nu har allt snön börjat smällta bort.
Just nu måste jag säga att jag gillar det. Att kunna snedda över lite varsom utan att behöva sjunka ner i de feta snövallarna som bildas i mitten av gatorna. Men de var ju allt fint när de var vitt och ljust.
Nu är de bara grått och dimma. Men vääfäään!

Helgen gick minsann ja. Trevlans var den med.
I princip såg den ut lika dan som förra haha. Men mellan filmkväll, tur på lilla torg (här kändes de som att man flyttades en vecka tillbaka i tiden haha, eftersom de i princip var samma folk, vi satt på exakt samma ställe, drack samma och att dj:n stod och hoppade på exakt samma sätt som förra lördagen) och tittande på en lägenhet blev de även en fika och träning. Var evigheter sedan jag hade två så effektiva helger.
Lite konstigt att man på lördagen kan känna att livet är underbart och nästa dag ganska mycket gå omkring med liten klump i magen. Vad fan var skillnaden på lördag och söndag egetligen?

Jag är på jakt efter ny musik!

Ikväll kommer det vara grymt skönt att gå och lägga sig.
Imorgon kommer jag ha grymt mycket träningsvärk.

Pliiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback