Föck öff

Det har varit en väldigt lång dag. Känns som att det var jättelängesedan jag slutade. Skönt.
Kära Pära har varit på en liten visit här hemma från Norge. Så idag har jag haft date med henne efter jobb.
Mat på ikea och sen kika vi runt, eller ja haha, jag har nog aldrig i hela mitt liv kollat så lite som jag gjorde idag. Svårt att titta när det är så mycket att prata om.
Innan har det varit tråk att hon varit i Norge, nu när man träffat henne igen och hon åker tillbaka är det ännu tråkigare att hon kommer vara i Norge ett par månader till. Buuu!



Jag är så jävla enormt störtsugen på våren och sommaren. Det är galet. Ändå är det inte så att jag är "jättearg" på vintern som jag kan bli ibland. Det är mer det att när jag tänker på våren och sommare så känns de så jädra bra. Tror att de kommer bli en jävligt bra vår och sommar. Mest sugen är jag på KLÄDERNA. Fan alltså, skulle nästan kunna döda lite, eller ja inte riktigt, för att kunna gå med ett par någorlunda bruna ben i ett par jeansshorts. Allt är ta mig fan snyggt till ett par korta snygga jeansshorts.
Nästa sak jag är sugen på är en dag som denna: Stranden på dagen och grillandet på kvällen.
Åhhh, grillad korv, åååh skönt lullig, åååh bra musik, åååh de bästa människorna, ååhh allt. 
Det är ju allt ett bra tag kvar. Att jag dessutom ska se "Tomten är far till alla barnen" imorgon ger ju en ganska bra kontrast. Men Åhh, det kommer det kommer =)!!!!

Jag blir så trött på en massa. Mest egentligen på hur saker är. Eller nä, egentligen är de inte på hur saker är, eller jo det med. Ja jag vet inte jag blir bara trött. Kan vara att det är mig själv jag blir trött på.
Tänk så är jag en sån som aldrig kommer att kunna vara nöjd. Tänk så skönt att alltid vara nöjd och inte gå och tänka på hur saker skulle kunna vara. Fast om man alltid var nöjd, undra om man skulle veta att man var nöjd då eftersom man aldrig var onöjd? Fast samtadigt, på ett sätt är jag ju nöjd. Därför borde jag känna mig nöjd mycket oftare. Men ändå, dessa jävliga små andra delar. 
Jag måste verkligen skärpa mig och ge mig!

Jag har kommit fram till en jättebra idé. Som skulle kunna hjälpa en massa människor.
Och det är tamtadam... att alla är med alla. Eller ja dem man vill vara med då såklart. Ingen är tillsammans och ingen är singel, alla är bara med alla. Tänk, ingen svartsjuka och inget sårande. Man kan ligga med än den ena och än den andra, gosa med den tredje, bara chilla med den fjärde och ge en liten puss på munnen till den femte. Inget känna sig ensam och inget känna sig fast.
Fast ja, lite av charmen försvinner ju ändå med detta. Hum, man kommer ju aldrig riktigt känna att man "hör ihop" med någon eller att man har det där egna mysiga, speciella och bästa tillsammans som inte är någon annans. Attans.
Huum, hum. Okey ny idé: Den man blir tsm med först i livet som likom är på "riktigt". Den ska vara DEN med stort D. Den ska man ha det speciella med, men man ska ändå inte kunna känna sig låst och man ska kunna göra vad man vill med andra utan att någon blir ledsen. Hum, ett problem till. Den som är den första för en, kanske inte är den första för en annan. Hum hum, aja. Fortfarande att de ska vara att det är de första som blir tsm på riktigt.
Alltså tänk vad bra det skulle vara om detta skulle kunna fungera. Sen att jag inser att det aldrig skulle kunna fungera är en annan femma.
Äe, det är verkligen allt och inget där inne i huvudet och nu börjar jag allt bli lite trött här. Både i huvudet och ögonen.

Moooot våååååren =)
12 dagar kvar till Lus kommer hem =)

Godnatter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback