Fördriv

Jädrar idag kommer det nog bli en lång och seg dag har jag en lätt liten känsla av.
Lika bra att börja fördriva lite tid haha. Sköönt att det är fredag idag igen iaf.

I onsdags blev jag väldigt blåst på den dagen jag trodde att vi slutade klockan 12. Jag gick och trodde i en vecka att vi skulle sluta 12 just den onsdagen och hade fint skrivit in det i kalendern med blommor och saker runt sig bara för att det var så trevligt med en sluta tidigt dag till.
Men icke haha, i tisdags eftermiddag fick jag reda på att vi inte alls gjorde det. Buu. Fyra timmar extra fick det bli, men ändå två timmar mindre än normalt eftersom det var den dagen jag skulle slutat sex. Jag kan ju inte annat än att säga att jag de senaste veckorna har haft ett jävla flyt med att slippa mina långa dagar.
 

Jag tog mig aldrig till något Trellehulla igår. Johanna kom till mig istället med fika och grejer. Timmarna mellan klockan två och nio försvann snabbt som fan. Ändå gjorde vi inget annat än att prata, fika, prata, äta middag, prata, prata, prata. Trevlans =) 

Imorse när jag tog mig till jobb tyckte jag nästan att det kändes lite ”varmt”, ja varmt och varmt men de var fan varmare än vad det varit på väldigt länge. Nästan så att jag satt och svettades lite på bussen. 


Helg snart ja.
Bowling och filmrevansch ikväll.
Annars present jakt, en massa chillerill och, tamtadaaaam: lägenhetstittande som står på schemat. 


Bla bla bla, fördriv fördriv fördriv.
Solen skiner ser jag ju nu utanför fönstret. Mys.
Tycker det känns väldigt konstigt att julen och nyår är slut för denna gång. Inget som på något riktigt sätt ligger framför en.Idag hajjade jag dessutom till när jag insåg att det redan är den 7 januari. 

Lalalallalla, Tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback