Födelsedag

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Sandras födelsedag!
Idag är det ingen vanlig dag FÖR det är SANDRAS 18:års DAAAG
!

Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra  Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra (18 st) Wieee, Grattis! Nu kan vi gå till KB tillsammans på fredagar haha ;)! Älskar dig ♥!




Jätteskön och trevlans fika igår =)
Jag vandrar idag på någon vänster runt på jorden med ett lite lättare hjärta och sinne.
 

På tal om jorden. Det borde finnas liv någon annanstans i universum. Inte så att jag tror att det hoppar runt några gröna filurer med antenner någonstans. Men om man tänker hur jävla stort det är så känns det konstigt om vi skulle vara de enda.
Det är en sådan sak som jag kan bli lite knäpp över. Att det liksom aldrig tar slut där ute. Är ju en helknäpp tanke att allt det svarta där ute bara ska fortsätta i all oändlighet och att vi svävar omkring där någonstans på ett runt klot mitt i allt och ingenstans.
Men huur vet man egentligen att det inte tar slut? Dessutom det kanske finns några gröna filurer med antenner som skuttar omkring någonstans? Intressant intressant.
Det är så många gånger när jag börjar fundera på något som jag tänker att jag ska ta mig till biblioteket, låna böcker och sen verkligen läsa om det. Men icke, det blir då aldrig av. Det finns så jävla mycket som jag borde veta mer av..humhum.
 

Jag har ett jävligt kasst minne, eller ja många saker kan jag komma ihåg hur jävla bra som helst.
Men saker, information eller något annat som jag tycker är tråkigt och inte har något som helst intresse av försvinner typ direkt. Även om jag tänker att nu jävlar nu ska jag komma ihåg det här en gång för alla så försvinner det ändå.
Det är jävligt mycket som jag vill och framförallt borde veta, men som alltid försvinner från huvudet. Skiten fastnar liksom inte.

Ohh, nu börjar jag bli huungiii.


Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sandra

Taaaaack Min fiina syster :D Älskar dig med <3

2011-01-12 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback