Dags för detdära som kallas söndag igen.

Söndagen är oundviklig! Attans! Helgen gick även denna vecka. Slutsats: Det är söndag idag.

Trevlig helg vilket fall som.
Fredagen spenderade jag på mitt rum med SVT-play, choklad och popcorn. Jävligt skönt!
Igår var det ju frukosten med Fröken Hållö och stan. När jag kom hem blev det rensning i garderoberna. Det är lite kaos i mina garderober så nu när mycket nytt ska in måste de ut något annat annars kommer jag aldrig hitta ett skit där när jag har bråttom om mornarna. Då slutar det annars med att allt ligger på golvet i jakt på just dedära plagget som man fått för sig att man måste ha just den dagen.
Hela kvällen spenderades hemma hos Robin med tv-tittande.
American funniest home videos - Det kan vara sjukt kul och ofta är det de. Det jag inte kan fatta är hur de som vinner kan vinna? De nominerade klippen som tävlar om pengarna är ju aldrig de som är de roliga. Knepigt.
Hipp Hipp - Vad har hänt där? det är ju inte speciellt kul längre? Eller är det bara vi som är lost och inte inser det roliga haha?
Into the blue - Den filmen har jag försökt se i evigheter men de har aldrig blivit av eller så har ingen velat kolla på den med mig. Igår gick den iaf på tv så nu har jag sett den. Och ja, den var ju rätt så kass. Men med två jävligt snygga skådespelare!!

Idag. Soligt värre. Mysigt mysigt. Var ute en sväng med Sandra och gled omkring lite på isen här och var.
Vi har middag här hemma nu och här sitter jag. Sitter dock rätt bra här känner jag. Känner att jag är på väldigt osocialt och vara tyst humör för tillfället. Hum hum. Jag är på extremt myshumör. Illa eftersom här inte är någon att mysa med, har en känsla av att farmor skulle tycka de var konstigt om jag drog ner henne i sängen och en annan känsla av att Sandra inte skulle uppskatta om jag drog ner Henrik i sängen.

Drygt att det är söndag, men kan nog bli en trevlig vecka som kommer.
Bowling med Anton, jag ska vinna ;), EMELIE KOMMER  HEM, WIIIIIIEEEEEEE, så henne ska jag träffa träffa träffa =D och sen är jag sjukt sugen på partaj till helgen, inte för jag vet om de kommer bli något av de, men ändå ack så sugen för tillfället. Sen kan de säkert dyka upp lite annat trevlans med!

Näe, nu kan jag nog inte sitta här inne på mitt rum längre.






Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Du vinna? Yeah right... ;)

Postat av: Sandra

Hahaha det hade nog varit bättre om du tog och myste med farmor ;)

2011-01-31 @ 12:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback