Från jobb och icke från jobb

Från jobb:
Det är ganska najs nu tycker jag allt. 
Inte att jag sitter på jobb och inte att jag jobbar länge idag.Men livet allmänt. För ett tag sedan kom jag underfund med att detta är första gången på jävligt länge som jag inte har något som ”tynger ner mig”. Inget sådär som går och gnager extremt i bakhuvudet för att det finns ett beslut som känns som världens största.


Visst finns det små taggar och törnar här och var, som ibland känns mer, ibland mindre och ibland mycket mycket mer. Och visst funderar jag på saker som vad i helsike jag ska göra efter sommaren, när i helsike jag ska ta semester i sommar, att jag verkligen vill ha en lägenhet när de blir sommar så att jag kan ta mig vart jag vill när jag vill och att jag hoppas på och önskar att vissa saker ska kunna vara okomplicerade så länge som möjligt. Men de är ju inte direkt saker som jag kan påstå att jag mår dåligt över. 
Så det har jag kommit till insikt med och det är jäkligt skönt.


Förutom att det är lång jobbdag idag så är det en bra vecka.
Den inleddes fint med supermysig fika med Emelie i måndags på alla hjärtans dag.
Annars så bjuder veckan på träning, käka med Sara, utgång och söndagsmys. 
Olalaa =)


Icke från jobb:
När jag satt på bussen till jobb för någon dag sen i min sömniga dvala så kom jag att tänka på hur jävla snabbt livet verkligen kan ta slut. Det slog mig mest när en liten kille sprang över gatan.
Tänk att ett litet steg åt fel hål vid fel tidpunkt kan göra så att man helt plötsligt är puts väck.
Att man kan påbörja en dag helt som vanligt men sen kanske inte avsluta den.
Tänk så nära döden man egentligen är hela tiden. Spec nära känns de ibland när jag kör bil och råkar tänka så lätt de skulle vara att man råka vrida ratten lite fel ut från vägen eller mot en annan bil. Det är en så minimal rörelse som skulle kunna göra att man dog eller råka ut för något annat hemskt. 
Näe nu sket vi på detta ämnen känner jag haha.


Jag undrar hur många gånger jag på en dag säger "Ja vi ska se här" när jag är på jobb haha. Det måste vara extremt många.

Näe, nu börjar det bli svammel här igen känner jag.

16 februari kl. 20:55

hej.
Vill du bli min vänn på facebook?
paul

Man kan inte vara seriös eller helt vettig om man skriver så på facebook.
Killar på lunar var mer seriösa när de skrev " Du är söt har du webcam"

Jag är jävlar i det trött i mina ögon, jag skriver antingen för djupt eller för meningslöst nu känner jag.
Adjöken 


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Nej, jag har inte blockat dig på msn... än ;)

Haha, hade väl varit kul och se mig yra runt i ett avsnitt av Färjan? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback